Kovács Péter Zsolt |
Sportfinanszírozási megoldások az Európai Unióban nyugati és keleti tagállamok példáján keresztül |
Sportközgazdász MSc |
Megtekintés |
Szántó Míra Anna |
Fenntartható szépségápolási termékek és a marketingmix kapcsolata |
Kereskedelem és marketing BA |
Megtekintés |
Korbácsné Rubóczki Anita |
Csak módjával a stresszel! - Stresszkutatás munkahelyi környezetben |
Emberi erőforrás tanácsadó MA |
Megtekintés |
Orliczki Petra |
A digitalizáció hatásai a modernkori turizmusra |
Turizmus-vendéglátás BA |
Megtekintés |
Bezzeg Hanna Roberta |
Az online hírfogyasztással kapcsolatos fogyasztói magatartás és előfizetési hajlandóság vizsgálata |
Nemzetközi gazdálkodási BA |
Megtekintés |
Hajdu Franciska |
Az érzelmi intelligencia szint és a transzformációs vezetési stílus összefüggésének vizsgálata |
Vezetés és szervezés MA |
Megtekintés |
Varga-Karádi Nóra Magdolna |
A méz hazai iparági helyzetének elemzése |
Marketing MA |
Megtekintés |
Qorri Dejsi |
Vegetable and Fruit Supply Chains in developing countries and producer organizations |
Rural Development Engineering MSc |
Megtekintés |
Gulyás Dávid János |
Csevegőrobotok alkalmazása a Customer Service területén |
Nemzetközi gazdálkodási BA |
Megtekintés |
Kovács Nikolett |
A Z generáció munkahelyválasztása és fenntarthatósági preferenciáik munkáltatójuk felé |
Kereskedelem és marketing BA |
Megtekintés |
Nagy Fruzsina |
Debrecen turizmusának és az abban megjelenő online marketing elemeknek a vizsgálata |
Marketing MA |
Megtekintés |
Barta Ivett |
Az IFRS-ekre való áttérés és az eredménymanipuláció kapcsolatának vizsgálata az energetikai és a gyógyszeripari szektorban |
Számvitel MA |
Megtekintés |
Monok Orsolya |
A vertikális gazdálkodás fogyasztói megítélése |
Ellátásilánc menedzsment MSc |
Megtekintés |
Rácz Kristóf |
A kőolaj világpiaci árának változásai és annak okai, Fókuszban a Neopac Hungary Kft. granulátum beszerzési árai |
Nemzetközi gazdálkodási BA |
Megtekintés |
Szabó Fruzsina |
Az olimpia hatása a karate népszerűségére |
Sport- és rekreációszervező BSc |
Megtekintés |
Csefkó Helga Dorina |
A világ legnagyobb kerékpáros csapatai sikerességének értékelése költségvetésük függvényében |
Sportközgazdász MSc |
Megtekintés |
Rácz Dóra Laura |
Az intézményekbe vetett bizalom mint a gazdasági növekedés jövedelemelosztó és mobilitási hatásának feltétele |
Gazdálkodási és menedzsment BA |
Megtekintés |
Rácz Renáta |
A magyar, a lengyel és a szlovák édességipari vállalatok gazdasági összehasonlítása 2018 és 2020 között |
Nemzetközi gazdálkodási BA |
Megtekintés |
Berencsi Alexa |
A közösségi oldalakon megjelenő üdítőital promóciók netnográfiai vizsgálata |
Marketing MA |
Megtekintés |
Albert Zsófi |
Növényi tejhelyettesítő italokkal kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata |
Kereskedelem és marketing BA |
Megtekintés |
Bényei Balázs |
Az okos stadionok által kínált értéktöbblet |
Sportközgazdász MSc |
Megtekintés |
Kiss Tünde |
A hazai borpiac és a borok fogyasztási szokásainak elemzése |
Kereskedelem és marketing BA |
Megtekintés |
Baba Erika |
A mozgás népszerűsége napjainkban és szabadidős tevékenységek viszonya |
Sport- és rekreációszervező BSc |
Megtekintés |
Gerlai-Fejér Nikolett |
A magyar gasztrovállalkozások marketingtevékenysége |
Kereskedelem és marketing BA |
Megtekintés |
Tarnóczi Tamás Bence |
Ugyanabban a ligában vannak-e még a V4-ek? A magyar régiók gazdasági teljesítményének összehasonlító elemzése a V4-ek tükrében |
Vállalkozásfejlesztés MSc |
Megtekintés |